Comunicat Esport És Salud COVID-19

Des de la Unió Colomenca d’Atletisme, com moltes entitats i centres esportius, en base a totes les recomanacions i reglaments proporcionats pel Departament de Salud, la Secretaria General de l’Esport, la Federació Catalana d’Atletisme i la Real Federación Española de Atletismo, hem estat treballant molt dur durant les últimes setmanes per adaptar la nostra activitat a les noves mesures de prevenció i contenció de la pandèmia de COVID-19 amb diferents objectius:

1. Reactivar l’activitat dels grups d’entrenament que tenen com a objectiu competir en els nous calendaris presentats per la Federació Catalana i Espanyola.
  2. Finalitzar el curs de la nostra Escola de forma presencial en un espai segur i controlat.
  3. Reactivar els diferents serveis que el club ofereix als nostres socis i sòcies.
  4. Acumular experiència en els diferents àmbits de treball del club sota les mesures que dicta la «nova normalitat» de cara als pròxims mesos.

D’aquesta manera, hem treballat de la mà amb l’Institut Municipal d’Esports per instaurar les mesures pertinents que poguessin garantir la funcionalitat, la seguretat sanitària i el control òptim de la instal·lació. El resultat ha estat positiu i hem pogut treballar de forma segura i sense cap cas positiu detectat en les últimes setmanes.

Per tot això, demanem a les institucions responsables COHERÈNCIA i que, en relació a les noves circumstàncies respecte a l’evolució de la pandèmia de COVID-19, igual que es fa en altres sectors, s’opti per la regulació i no per la prohibició total de la nostra activitat.

Junta Unió Colomenca d’Atletisme

Suscribirse