Asamblea General Extraordinaria 2021

Us compartim la carta recordatori de la propera Assemblea General Extraordinària.

Santa Coloma de Gramenet a 1 de Setembre de 2021

Benvolgut soci/sòcia:

Aquesta carta vol ser un recordatori que el proper divendres 10 de Setembre de 2021, celebrarem una Assemblea General Extraordinària de la Unió Colomenca d’Atletisme. Aquesta va ser convocada a l’anterior Assemblea Ordinària del 2 de Juliol i comunicada via correu i telefònica als socis/es que no hi van ser presents.

L’Assemblea tindrà lloc en el Camp d’Atletisme Antonio Amorós, a la zona de grades que s’habilitarà per complir amb les mesures sanitàries vigents. La primera convocatòria és a les 19.30 hores amb una segona convocatòria a les 19:45.

Recordem que l’ordre del dia té tres únics punts, lligats a l’elecció d’un nou equip directiu, a càrrec dels socis/es reunits en Assemblea:

• Constitució de la Junta Electoral.
  • Presentació dels Projectes presentats.
  • Elecció (si s’escau) de la nova Junta Directiva.

En cas que fos necessari s’habilitarà un torn obert de paraules al haver tractar tots els punts de l’ordre del dia.

Esperem que hagueu passat un bon estiu, amb ganes de retrobar-nos ben aviat!

PD: els components titulars de la Junta Electoral ja han estat degudament avisats. En les properes hores es contactarà amb els suplents per si els primers haguessin d’absentar-se el proper divendres 10 de Setembre.

Santa Coloma de Gramenet a 1 de Septiembre de 2021

Apreciado/a socio/socia:

Esta carta quiere ser un recordatorio que el próximo viernes 10 de Septiembre de 2021, celebraremos una Asamblea General Extraordinaria de la Unió Colomenca d’Atletisme. Esta fue convocada en la anterior Asamblea Ordinaria del 2 de Julio y comunicada vía correo y telefónica a los socios/as que no estuvieron presentes.

La Asamblea tendrá lugar en el Campo de Atletismo Antonio Amorós, en la zona de gradas que se habilitará para cumplir con las medidas sanitarias vigentes. La primera convocatoria es a las 19.30 horas con una segunda convocatoria a las 19:45.

Recordemos que el orden del día tiene tres únicos puntos, ligados a la elección de un nuevo equipo directivo, a cargo de los socios/as reunidos/as en Asamblea:

• Constitución de la Junta Electoral.
  • Presentación de los Proyectos presentados.
  • Elección (si es necesario) de la nueva Junta Directiva.

En caso que fuese necesario se habilitará un turno abierto de palabras tras haber tratado todos los puntos del orden del día.

¡Esperamos que hayáis pasado un buen verano, con ganas de reencontrarnos bien pronto!

PD: los componentes titulares de la Junta Electoral ya han estado adecuadamente avisados. En las próximas horas se contactará con los suplentes por si los primeros tuvieran que ausentarse el viernes 10 de Septiembre.

Suscribirse
Notificarme de